Kraj

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

Pod hasłem “Znajdź pracę, którą pokochasz” wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN Siedem, Polsacie, TV4, National Geographic, Club, Reality TV, Planete, Canal Plus Sport, AXN, Europa Europa oraz Hallmarku. Wsparciem kampanii telewizyjnej są reklamy w prasie, radiu oraz internecie. Reklama telewizyjna jest kontynuacją działań wizerunkowych Pracuj.pl z ubiegłego roku. W poprzednim spocie bohater wychodził z rozmowy kwalifikacyjnej. Obecnie reklama pokazuje go podczas pierwszego dnia w pracy. – Podobnie jak poprzednio i tym razem naszym zamiarem jest przełamywanie stereotypów dotyczących pracy. Chcemy pokazać, że każdy z nas może znaleźć pracę, która będzie dawała mu dużo radości – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. Kampania potrwa do 6 marca br. SimpleFrame odpowiada za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem. Z portalem współpracuje od 2006 roku. (BG)