Kraj

Nutricia Polska poszerza ofertę herbatek dla dzieci BoboVita

Nutricia Polska poszerzy ofertę herbatek BoboVita dla najmłodszych dzieci, po piątym miesiącu życia. Producent wprowadzi od marca br. dwa nowe...

Nutricia Polska poszerzy ofertę herbatek BoboVita dla najmłodszych dzieci, po piątym miesiącu życia. Producent wprowadzi od marca br. dwa nowe smaki napoju: z czerwonych winogron i z owoców południowych. Dzięki temu herbatki BoboVita będą dostępne w dziesięciu smakach. Debiut rynkowy nowych smaków herbatek owocowych BoboVita będzie wspierać kampania promocyjno-reklamowa w prasie, powiązana z działaniami POS oraz edukacyjnymi przy wykorzystaniu direct mailingu do mam. Za kreację kampanii odpowiadają agencja Arip oraz Gruppa66 Ogilvy. Działania BTL przygotowała także Arip. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Działania PR realizuje Alert Media Communications. Marka BoboVita obejmuje łącznie ponad sto różnych produktów dla dzieci do lat trzech, poza herbatkami są to: kaszki, obiady, zupy, desery, musy owocowe i soki. (KP)