Nutricia Polska poszerzy ofertę herbatek BoboVita dla najmłodszych dzieci, po piątym miesiącu życia. Producent wprowadzi od marca br. dwa nowe smaki napoju: z czerwonych winogron i z owoców południowych. Dzięki temu herbatki BoboVita będą dostępne w dziesięciu smakach. Debiut rynkowy nowych smaków herbatek owocowych BoboVita będzie wspierać kampania promocyjno-reklamowa w prasie, powiązana z działaniami POS oraz edukacyjnymi przy wykorzystaniu direct mailingu do mam. Za kreację kampanii odpowiadają agencja Arip oraz Gruppa66 Ogilvy. Działania BTL przygotowała także Arip. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Działania PR realizuje Alert Media Communications. Marka BoboVita obejmuje łącznie ponad sto różnych produktów dla dzieci do lat trzech, poza herbatkami są to: kaszki, obiady, zupy, desery, musy owocowe i soki. (KP)