Kraj

PKT rozpoczynają działania reklamowe

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczęły nową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca roku i obejmuje zasięgiem cały kraj. Reklamy pkt.pl...

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczęły nową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca roku i obejmuje zasięgiem cały kraj.

Reklamy pkt.pl będą umieszczone na billboardach i megaboardach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdynia, Bydgoszcz), na tablicach w Centrach Biznesu Clear Channel Poland, na tablicach typu backlight na drogach wyjazdowych w miastach, w bankomatach Euronetu, w prasie (m.in. “Polityka”, “Przekrój”, “Forbes”, “Newsweek”) i w radiu (m.in. Radio Zet, Antyradio, Radio Kolor, PiN, Wawa, Pogoda).

– Chcemy, by Polskie Książki Telefoniczne były najchętniej wybieraną marką w sektorze yellow pages – deklaruje Jacek Trujnara, dyrektor działu marketingu PKT.

Mechanizm kampanii bazuje na czterech hasłach: “Oświetlenie – bez ściemy”, “Ogrodnicy – bez lipy”, “Szklarze – bez kitu” i “Sex shopy – bez gry wstępnej”.

– Kompletność danych, ich dostępność i łatwość odnalezienia niezbędnych informacji podkreśla nowe hasło naszej marki i jej produktów: “pkt.pl wszystko i w porządku” – mówi Beata Sitkowska, specjalista ds. promocji ATL w PKT. – W ub.r. nacisk położony był na wypromowanie marki pkt.pl, a w tym roku promujemy zarówno wyszukiwarkę internetową, jak i książki w formie drukowanej.

Kampania kierowana jest zarówno do menedżerów podejmujących w firmach kluczowe decyzje (właścicieli, dyrektorów i kierowników), jak i do użytkowników katalogów yellow pages. Kreację przygotowała agencja DougFaberFamily, która na początku br. wygrała przetarg PKT (Demo Effective Launching, która pracowała dla PKT w ub.r., wycofała się z tego przetargu), zaś planowaniem i zakupem mediów tak jak dotychczas marketer zajął się we własnym zakresie. (MB)