Zagranica

Intel, Nissan, P&G i Pepsi chcą korzystać z nowego serwisu Yahoo!Mobile Web Service

Yahoo wprowadził nowatorski system Yahoo!MobileWeb Service umożliwiający umieszczanie reklam w telefonach komórkowych. Z platformy chcą już korzystać firmy: Intel, Nissan,...

Yahoo wprowadził nowatorski system Yahoo!MobileWeb Service umożliwiający umieszczanie reklam w telefonach komórkowych. Z platformy chcą już korzystać firmy: Intel, Nissan, Pepsi, Procter & Gamble w rejonie Azji i Pacyfiku oraz linie lotnicze Singapore Airlines.

Serwis umożliwia reklamodawcom komunikację z milionami klientów na całym świecie za pomocą telefonów komórkowych. Intel, Nissan i Pepsi zamierzają rozpocząć działania reklamowe za pomocą platformy w 19 krajach świata w Europie, Azji i obu Amerykach.

– Do tej pory mieliśmy doskonałe rezultaty w bezpośrednim docieraniu do klientów drogą internetową. Teraz zamierzamy to samo czynić wobec klientów, którzy są w ciągłym ruchu, i komunikować się z nimi w sposób, jakiego do tej pory nie wykorzystywaliśmy – mówi John Vail, dyrektor marketingu interaktywnego w Pepsi-Cola North America.

Usługa Yahoo!Mobile Web będzie dostępna przez większość modeli telefonów komórkowych i u większości operatorów na całym świecie. Serwis umożliwi m.in. przegląd i obsługę maili z komórki oraz zapewni dostęp do komunikatora. (“Media & Marketing Europe”)