Kraj

LEO BURNETT NAGRODZONA NA LIAA

Ogłoszono wyniki 15. Międzynarodowego Konkursu Reklamowego w Londynie (London International Advertising Awards). Podobnie jak w roku ubiegłym, jedyną agencją z...

Ogłoszono wyniki 15. Międzynarodowego Konkursu Reklamowego w Londynie (London International Advertising Awards). Podobnie jak w roku ubiegłym, jedyną agencją z Polski, która wróciła z nagrodą jest Leo Burnett. Przyznano ją w kategorii film, w grupie Confectionery/Snacks za reklamę telewizyjną marki Hit pt. “Odkurzacz”, przygotowaną dla Bahlsen Sweet. Wśród nominowanych prac znalazły się również cztery reklamy drukowane, zrealizowane przez Leo Burnett (“Szampan” dla Funduszu Emerytalnego Ego, “Zabawki” dla Sony PlayStation, “Yellow Submarine” dla Radia Kolor oraz “Drinks”, reklama festiwalu Golden Drum) oraz kampania telewizyjna dla Fiata Punto (dwa filmy: “Hipochondryk”, i “Obcisłe spodnie”). Na liście finalistów nie znalazły się prace żadnej innej polskiej agencji. Dla przypomnienia, w zeszłym roku finalistów było 7 (prace z 3 agencji), a dwa lata temu – 11. (AMS)