Kraj

Venti przygotowała nowe serwisy internetowe dla Appetity

Marka przypraw Appetita jest wspierana przez dwa nowe serwisy www.domowesekrety.pl i www.warzywna.pl. Zaprojektowała je i wykonała agencja interaktywna Venti. Celem...

Marka przypraw Appetita jest wspierana przez dwa nowe serwisy www.domowesekrety.pl i www.warzywna.pl. Zaprojektowała je i wykonała agencja interaktywna Venti. Celem dwóch nowych platform internetowych Appetity jest podtrzymywanie stałego kontaktu z konsumentami dodatków do ciast i deserów oraz przypraw. – Projekty stworzyliśmy nie tylko dla osób poszukujących informacji o tych produktach, ale także dla internautów, którzy chcą podzielić się własnymi doświadczeniami kulinarnymi – mówi Alicja Bociańska, pracownik Ziołopeksu, do którego należy marka Appetita.

Serwis www.warzywna.pl nawiązuje do kampanii wizerunkowej Appetity prowadzonej przez ostatni rok w prasie kobiecej (Rodzina Smaków). – W serwisach można opublikować swoje zdjęcia lub wziąć udział w rozmaitych konkursach. Elementy te pozwalają nam budować wokół witryny społeczność, która ceni sobie przede wszystkim wartości rodzinne – mówi Rafał Wierzbicki kierujący realizacją przedsięwzięcia.

Wśród klientów agencji Venti są m.in. Vileda, Real, Konica, Premium Foods, PZU. (BG)