Kraj

Play: 250 mln zł na reklamę i marketing oraz odważna komunikacja ma przyciągnąć konsumentów

Według nieoficjalnych, ale wiarygodnych źródeł roczny budżet marketingowo-reklamowy nowej sieci komórkowej Play (P4) wynosi 250 mln zł. Operator zamierza bardzo...

Według nieoficjalnych, ale wiarygodnych źródeł roczny budżet marketingowo-reklamowy nowej sieci komórkowej Play (P4) wynosi 250 mln zł. Operator zamierza bardzo mocno zainwestować w subsydiowanie telefonów (m.in. tanie startery pre-paid z telefonami wyższej klasy). W pierwszym rzędzie najważniejszym celem nowego operatora jest zbudowanie jak największej bazy użytkowników. Jeden z menedżerów firmy współpracującej z P4, proszący o zachowanie anonimowości, mówi wręcz, że ambicją Play jest wejście z impetem porównywalnym do tego, w jakim w pierwszym okresie pozyskiwała użytkowników marka Heyah Polskiej Telefonii Cyfrowej. W piątek nie udało nam się skontaktować ani z Jackiem Henslerem, chief marketing officerem, ani z Marcinem Wieczorkowskim, brand communication directorem P4. Według tych samych źródeł przynajmniej na początku powiększanie bazy abonenckiej ma być ważniejsze dla P4 niż maksymalizacja zysków. Kampania przygotowana przez agencję Brain i dom mediowy Guideline ma być bardzo intensywna (nie tylko masowy ATL, ale również podobnie jak w przypadku Heyah sporo ambient mediów i internetu), zaś sama kreacja ma być na tyle śmiała czy wręcz nawet kontrowersyjna, aby wzbudzić powszechne zainteresowanie. (MB, TW)