Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) rozpoczyna relaunch magazynu “Enter”. Pierwszy numer odmienionego magazynu właśnie wszedł do kiosków, wspierany będzie kampanią reklamową przygotowaną przez agencję GonnaBe i dom mediowy Effective Media.
Zmiany w “Enterze” zapowiadane były od dawna. W wywiadzie dla “MMP” prezes VBC Andreas Moeller przyznawał kilka miesięcy temu, że dwa jego główne cele to: repozycjonowanie dwóch kluczowych tytułów wydawnictwa – “Entera” i “Chipa” oraz dokończenie konsolidacji po dokonanym dwa lata wcześniej przejęciu wydawnictwa Lupus.
Główna zmiana w “Enterze” dotyczy samej treści. Do tej pory magazyn był przede wszystkim związany z tematyką komputerową, obecnie będzie miał dużo szerszy profil.
– Nowa odsłona “Entera” to szereg informacji także z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy “Entera”.
Zmianom merytorycznym towarzyszy wprowadzenie nowej szaty graficznej i zwiększonego nakładu (80 tys. egz.). Kampania wspierająca launch koncentruje się wokół wizerunkowego hasła: “Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawoczerwone tło i okładka magazynu. Mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji, internetu, prasy branżowej i outdooru (m.in.: TVN, TVP3, Canal Plus Sport, Viva, Planete, Hallmark, “Media & Marketing Polska”, Gadu-Gadu, Onet, Wirtualna Polska). (MG)