Kraj

Vogel wprowadza odmieniony "Enter", z mocno poszerzoną tematyką, wspiera go kampanią

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) rozpoczyna relaunch magazynu "Enter". Pierwszy numer odmienionego magazynu właśnie wszedł do kiosków, wspierany będzie kampanią...

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) rozpoczyna relaunch magazynu “Enter”. Pierwszy numer odmienionego magazynu właśnie wszedł do kiosków, wspierany będzie kampanią reklamową przygotowaną przez agencję GonnaBe i dom mediowy Effective Media.

Zmiany w “Enterze” zapowiadane były od dawna. W wywiadzie dla “MMP” prezes VBC Andreas Moeller przyznawał kilka miesięcy temu, że dwa jego główne cele to: repozycjonowanie dwóch kluczowych tytułów wydawnictwa – “Entera” i “Chipa” oraz dokończenie konsolidacji po dokonanym dwa lata wcześniej przejęciu wydawnictwa Lupus.

Główna zmiana w “Enterze” dotyczy samej treści. Do tej pory magazyn był przede wszystkim związany z tematyką komputerową, obecnie będzie miał dużo szerszy profil.

– Nowa odsłona “Entera” to szereg informacji także z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy “Entera”.

Zmianom merytorycznym towarzyszy wprowadzenie nowej szaty graficznej i zwiększonego nakładu (80 tys. egz.). Kampania wspierająca launch koncentruje się wokół wizerunkowego hasła: “Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawoczerwone tło i okładka magazynu. Mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji, internetu, prasy branżowej i outdooru (m.in.: TVN, TVP3, Canal Plus Sport, Viva, Planete, Hallmark, “Media & Marketing Polska”, Gadu-Gadu, Onet, Wirtualna Polska). (MG)