Przetargi

HealthWay wygrała przetarg na obsługę dwóch marek Lek Polska

Agencja marketingu medycznego HealthWay wygrała przetarg na roczną obsługę reklamową dwóch marek z kategorii środków przeciwbólowych firmy Lek Polska Sp....

Agencja marketingu medycznego HealthWay wygrała przetarg na roczną obsługę reklamową dwóch marek z kategorii środków przeciwbólowych firmy Lek Polska Sp. z o.o. W ramach wygranego przetargu HealthWay zajmie się opracowaniem i realizacją kompleksowej strategii komunikacji dla marek Ketonal Lek oraz Diclac LipoGel.

Pierwsze działania przygotowane przez agencję dla tego klienta rozpoczną się jeszcze w marcu. Będą one towarzyszyć wprowadzeniu nowej formy produktu marki Ketonal.

Lek Polska należy do grupy Sandoz, części koncernu Novartis. W swoim portfolio ma takie preparaty jak Deprim, Persen czy Venitan. HealthWay powstała w 2004 r. pod nazwą Peppermint Medical najpierw jako dział agencji Peppermint, potem jako samodzielna spółka (od lipca 2005 r.). Nazwę zmieniono w sierpniu 2006 r. (PM)