Przetargi

Statoil wybrał agencję reklamową i planuje przetarg mediowy

Sieć stacji benzynowych Statoil powierzyła budżet reklamowy na najbliższy rok agencji Communication Unlimited. Agencja wygrała przetarg, w którym startowało sześć...

Sieć stacji benzynowych Statoil powierzyła budżet reklamowy na najbliższy rok agencji Communication Unlimited. Agencja wygrała przetarg, w którym startowało sześć agencji. Kontrakt został podpisany na rok z możliwością jego przedłużenia. Statoil chce w tym roku koncentrować się przede wszystkim na działaniach komunikacyjnych w prasie i na outdoorze. Przez ostatnie półtora roku Statoil korzystał z usług kreatywnych agencji Leo Burnett Warszawa. W zakresie planowania i zakupu mediów marketera obsługuje PanMedia Western. Jak powiedziała Dorota Postrach, promotion & advertising manager w Statoil Poland, jeszcze w tym półroczu firma rozpocznie procedury przetargowe dotyczące wyboru partnera mediowego. Briefu mediowego jeszcze nie przygotowano. (MKS)