Kraj

"Logo" wsparte reklamą, akcentuje zawartość lifestyle'ową

"Logo" (Agora SA) wzmocni sprzedaż wydania kwietniowego (na rynku ukaże się 30 marca br.) działaniami reklamowymi w mediach. Kampanię przygotował...

“Logo” (Agora SA) wzmocni sprzedaż wydania kwietniowego (na rynku ukaże się 30 marca br.) działaniami reklamowymi w mediach. Kampanię przygotował dział marketingu czasopism Agory. Wykorzystywane będą wybrane stacje radiowe (RMF FM, Roxy, Tok FM), prasa (tytuły Agory, a także “Enter”, “Chip Foto Digital”, “Focus”, “National Geographic Polska”), outdoor i portal Agory. “Logo” niedawno zmieniło format na większy, a także koncepcję okładki, która ma wskazywać, że rozwój tytułu zmierza bardziej w kierunku magazynu lifestyle’owego niż shoppingowego. – Teraz okładki nawiązują do jednego z głównych tematów numeru i wraz z materiałem zdjęciowym głównego artykułu tworzą jedną całość – mówi Cezary Rejsel, product manager “Logo” i magazynu “Świat Motocykli”. Tak też jest z wydaniem kwietniowym, którego tematem okładkowym będzie motocykl. Według danych ZKDP za okres I-XI ub.r. średnia sprzedaż ogółem “Logo” wyniosła 67,1 tys. egz. (KP)