Przetargi

Leo Burnett, McCann Erickson i V&P wygrały przetarg PZU

Grupa PZU rozstrzygnęła trwający od listopada ub.r. przetarg reklamowy i do finalnych negocjacji na temat warunków współpracy zaprosiła trzy agencje:...

Grupa PZU rozstrzygnęła trwający od listopada ub.r. przetarg reklamowy i do finalnych negocjacji na temat warunków współpracy zaprosiła trzy agencje: Leo Burnett Warszawa, McCann Erickson i V&P. Przypomnijmy, że z kilkunastu agencji, które brały udział w przetargu PZU, w trakcie przetargu wycofało się przynajmniej pięć: Ad Fabrika FCB, DDB Warszawa, BBDO Warszawa, DougFaberFamily i TBWA/Warszawa. Na finałowej liście znalazły się natomiast: Demo Effective Launching, Leo Burnett Warszawa, McCann Erickson, Opus B oraz V&P. PZU będzie też współpracowała z dotychczasową agencją Just. Przetarg nie dotyczy obsługi mediowej – ubezpieczyciel będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Starlink. W równolegle prowadzonym przetargu na obsługę BTL-ową na krótkiej liście znalazły się trzy agencje: Ofensywa, Instytut Marketingu i Komunikacji “Inmark” oraz Tequila/Polska. (MB)