Kraj

IDG SA ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z DOUBLECLICK

Wydawnictwo IDG SA podpisało umowę z DoubleClick (NASDAQ: DCLK), który jest dostawcą systemu serwerowania reklam online. Podpisanie pierwszej tego typu...

Wydawnictwo IDG SA podpisało umowę z DoubleClick (NASDAQ: DCLK), który jest dostawcą systemu serwerowania reklam online. Podpisanie pierwszej tego typu umowy w centralnej Europie umożliwi wydawnictwu korzystanie z systemu DART for Publishers. Wykorzystanie sieci serwerów DART podwyższa skalowalność oraz wydajność w realizacji interaktywnych kampanii marketingowych. System pomaga w targetowaniu reklam między innymi według przeglądarek internetowych, regionów geograficznych, czasu lokalnego, czy częstotliwości emisji reklamy pojedynczemu użytkownikowi. IDG Poland może emitować kampanie składające się z dużej liczby rotujących się reklam (czyli z możliwością wyboru kolejności wyświetlania lub wyświetlania losowego). W przyszłości przewidziana jest aplikacja Intelligent Targeting, czyli targetowanie reklam do internautów zainteresowanych konkretnym tematem. DART for Publishers został uruchomiony w 1996 roku z myślą o firmach prowadzących działalność online i dysponujących własnym działem sprzedaży reklam internetowych. (AO)