Kraj

BGŻ rozpoczął kampanię kredytów mieszkaniowych

Agencje McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide przygotowały kampanię kredytu mieszkaniowego Banku BGŻ. Jej pierwsza faza potrwa do 25...

Agencje McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide przygotowały kampanię kredytu mieszkaniowego Banku BGŻ. Jej pierwsza faza potrwa do 25 marca br., druga prowadzona będzie między 9 a 27 kwietnia. Spoty reklamowe, layouty prasowe i materiały POS zostały utrzymane w konwencji kowbojskiej.

Reklamy telewizyjne emitowane są w: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TV Puls, TVN, TVN Siedem, Discovery, Animal Planet i Tele 5.

W stacjach radiowych nadawany będzie spot podkreślający szybkość, z jaką można uzyskać kredyt w banku BGŻ.

Kampania prasowa obejmuje dodatki związane z nieruchomościami w tytułach regionalnych i ogólnopolskich (“Gazeta Wyborcza”, “Dziennik”, “Rzeczpospolita”, “Super Express”, “Polityka”, “Newsweek Polska”), jak również pisma branżowe (“Cztery Kąty”, “Murator”, “M jak mieszkanie”).

Reklamę interaktywną przygotowała agencja MRM Worldwide. Pojawiła się na stronie Banku BGŻ oraz w serwisach onet.pl, wp.pl, nieruchomości.trader.pl, gazeta.pl/Nieruchomości, tabelaofert.pl, nieruchomości.interia.pl, oferty.net, krn.pl, gratka.pl/dom, O2 i Google.

Wsparciem kampanii będą eventy w 12 największych miastach Polski, które – podobnie jak materiały POS (ulotki, naklejki wielkoformatowe, plakaty B1 i B2) – przygotowała agencja Momentum Worldwide. (BG)