Kraj

Scholz & Friends tworzy agencję BTL - debiut za mniej więcej dwa miesiące

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa zamierza w ciągu najbliższych dwóch miesięcy otworzyć oddział przeznaczony do realizacji projektów BTL-owych. Nie...

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa zamierza w ciągu najbliższych dwóch miesięcy otworzyć oddział przeznaczony do realizacji projektów BTL-owych. Nie będzie to jednak osobna spółka w sensie prawno- administracyjnym, aczkolwiek będzie się cieszyła dużą niezależnością, w tym odrębną lokalizacją.

– Nie ma sensu tworzyć odrębnych bytów – mówi Piotr Batogowski, dyr. generalny Scholz & Friends. – Będzie to twór niezależny pod każdym innym względem.

Pierwszymi klientami nowej struktury będą dwaj retailowi klienci agencji: Tchibo (Non Food Products) i Germanos, dla których projekty BTL-owe dotychczas były wykonywane wewnątrz agencji Scholz & Friends.

– W przyszłości nowy oddział będzie także miał kompetencje do starania się o biznes niezależnie od Scholz & Friends – podkreśla Batogowski.

Nowa struktura ma zatrudniać początkowo 10 osób, po części będą to dotychczasowi pracownicy agencji Scholz & Friends, ale prowadzona jest też aktualnie rekrutacja nowych osób.

Scholz & Friends rozbudowuje także swoje kompetencje w zakresie fieldmarketingu poprzez zacieśnianie partnerskich stosunków z agencją Great Open House (patrz DS “MMP” 8 marca).

(AMS)