Kraj

Polkomtel reklamuje oferty dla małego biznesu, pierwsza kampania w wykonaniu Greya

Agencja Grey Worldwide Warszawa przygotowała najnowszą kampanię reklamową Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus. Jest to pierwsza kampania Plusa zrealizowana przez...

Agencja Grey Worldwide Warszawa przygotowała najnowszą kampanię reklamową Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus. Jest to pierwsza kampania Plusa zrealizowana przez agencję z nowego rozdania, jakie miało miejsce w wyniku zakończenia przetargu (przypomnijmy, że Polkomtel do współpracy reklamowej wybrał pięć agencji: Grey Worldwide Warszawa, JWT, Gruppa66 Ogilvy, PZL i Wunderman – patrz DS “MMP” z 14 lutego). Grey przygotował film pt. “Ryneczek”, informujący o ofertach skierowanych do małego biznesu. Powstały wersje 15- i 30-sekundowa, emitowane od kilku dni w głównych stacjach telewizyjnych. Na kampanię składają się także reklamy prasowe, outdoor, a także działania w internecie, za które odpowiada agencja Argonauts należąca do grupy Grey. Kampanię zaplanowano na 3 miesiące. (AMS)