Kraj

Umbro wspiera sprzedaż marki sportowej Onelove

Producent odzieży sportowej Umbro Polska wspólnie z portalem Interia.pl przygotował kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży marki Onelove by Umbro. W...

Producent odzieży sportowej Umbro Polska wspólnie z portalem Interia.pl przygotował kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży marki Onelove by Umbro. W ramach działań komunikacyjnych prowadzonych pod hasłem “Wyrażaj się” na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej. Zadaniem uczestników konkursu “Wyrażaj się” jest zamieszczenie w serwisie Video Interia.pl krótkiego filmu własnego autorstwa o tematyce nawiązującej do marki Onelove. Każdego dnia oraz po upływie tygodnia spośród zgłoszonych materiałów wideo wybierane będą filmy o największej oglądalności wśród internautów. Autor filmu dnia wygrywa czapeczkę marki Umbro; autor najlepszego filmu tygodnia otrzymuje natomiast bon pieniężny o wartości 500 zł. W finale konkursu wybrany zostanie najciekawszy film, a jego właściciel otrzyma główną nagrodę – bon pieniężny w wysokości 4 tys. zł. Konkurs potrwa do początku kwietnia 2007 roku. (MG)