Kraj

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli Grześki) – co nastąpi w momencie wydania zgody przez UOKiK i po zatwierdzeniu przez walne zgromadzenie akcjonariuszy Jutrzenki SA – prowadzi proces centralizacji marketingu. Andrzej Izraelski, dyr. ds rozwoju Jutrzenki SA, kieruje obecnie działaniami marketingu i rozwoju nowych produktów zarówno części słodkiej, jak i słonej. Kierownikiem marketingu dywizji słonej została Magdalena Sarnowska. Kierownikiem marketingu dywizji słodkiej jest Anna Szmyt. Ze spółki Jutrzenka odeszła Lidia Rostkowska, dyr. ds. rozwoju. Budżety reklamowe i mediowe trzech spółek zostały już połączone. Obecnie trwa przetarg na dom mediowy, który będzie obsługiwał całą grupę. Jego zwycięzca ma być ogłoszony w maju br. Do tej pory Jutrzenka SA korzystała z usług domu mediowego Starlink. W decydującą fazę wchodzi przetarg w zakresie działań strategicznych dla połączonego portfolio produktów. Szczegóły projektu nie są znane. Zdaniem Jana Kolańskiego, prezesa spółki Jutrzenka SA, strategiczne marki firmy to: Goplana (czekolada i wyroby czekoladowe), wafle Grześki, ciastka Jeżyki i przyprawy Appetita. Obecnie spółka nie planuje sprzedaży żadnej z marek, które wchodzą w skład jej portfolio. (MKS)