Kraj

DDB Warszawa i ITI Neovision wyróżnione w konkursie Media Trendy

W konkursie Media Trendy 2007 przyznano 14 nagród głównych i 21 wyróżnień. Dwie nagrody Grand Prix odebrały agencja reklamowa DDB...

W konkursie Media Trendy 2007 przyznano 14 nagród głównych i 21 wyróżnień. Dwie nagrody Grand Prix odebrały agencja reklamowa DDB Warszawa w konkursie innowacji w planowaniu mediów za projekt “Tyskie Flagi” oraz ITI Neovision w konkursie innowacji w mediach za debiut rynkowy platformy N. W części konkursu dotyczącej innowacji w planowaniu mediów największą liczbę nagród otrzymały domy mediowe Starcom i MediaCom Warszawa (po 6 nagród). W części innowacje w mediach najwięcej nagród zdobyła “Gazeta Wyborcza” (również 6 nagród). Tytuł Człowieka Mediów 2007 odebrali ex aequo Anna Lubowska, dyr. zarządzająca domu mediowego Mediaedge:cia na Europę Środkowo-Wschodnią, i Piotr Walter, prezes zarządu TVN SA. Nagroda Medium Roku 2007 trafiła do telewizji TVN. Wydawnictwo Bauer i RMF FM odebrały statuetkę za wydarzenie biznesowe na rynku mediów. (MKS)