Kraj

TELEKAMERY - PLEBISCYT NAJLEPIEJ CZYTANEGO TYGODNIKA

Tygodnik "Tele Tydzień" Wydawnictwa H. Bauer po raz czwarty organizuje plebiscyt czytelników TeleKamery. Dla wydawnictwa jest to największe, najbardziej nagłaśniane...

Tygodnik “Tele Tydzień” Wydawnictwa H. Bauer po raz czwarty organizuje plebiscyt czytelników TeleKamery. Dla wydawnictwa jest to największe, najbardziej nagłaśniane wydarzenie w roku. Ostatnio w plebiscycie wzięło udział ponad 220 tysięcy osób. Od ubiegłego roku gala finałowa TeleKamer jest emitowana na żywo w TVP2. Czytelnicy “Tele Tygodnia” wybierają najpopularniejsze osobowości telewizyjne w 10 kategoriach. Głosują wypełniając kupony zamieszczane przez pięć kolejnych wydań “Tele Tygodnia”, począwszy od 20 listopada. Od tego roku można głosować także poprzez Internet. Specjalne wyróżnienie przyznawane jest dla najlepszego aktora zagranicznego (w poprzednich edycjach byli to: Gerard Depardieu, Alain Delon, Richard Chamberlain). Patronami medialnymi konkursu są TVP2 i RMF FM. Za PR i logistykę odpowiada agencja Excentric PR & Special Events, a za realizację gali – ITC Kompania Telewizyjna. “Tele Tydzień” jest najlepiej czytalnym tygodnikiem w Polsce. W okresie V-X br. jego czytelnictwo wyniosło 23,8 proc. (PBC, SMG/KRC; wskaźnik CCS). Przez pierwsze półrocze br. średnie rozpowszechnianie ogółem “Tele Tygodnia” wyniosło blisko 1,6 mln egzemplarzy, przy średnim nakładzie wynoszącym nieco ponad 2 mln egzemplarzy (według ZKDP). Przychody reklamowe tygodnika wzrastają. Przez pierwszych dziesięć miesięcy br. przychody sięgnęły ponad 30 mln 453 tys. zł brutto, a w analogicznym okresie ub.r. – ponad 20 mln 192 tys. zł brutto (Expert Monitor). (KP)