Kraj

Kampania Unilevera zrealizowana przez JWT Polska będzie emitowana w całej Europie

Agencja JWT Polska opracowała i zrealizowała dla europejskiej centrali firmy Unilever kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant kosmetyków do pielęgnacji...

Agencja JWT Polska opracowała i zrealizowała dla europejskiej centrali firmy Unilever kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Sunsilk – Sunsilk Fresh & Flowing. Kampania obejmuje telewizję, prasę i outdoor i zostanie przeprowadzona w większości krajów europejskich.

Najpierw kampania wystartowała w Rosji, Czechach i na Słowacji, w najbliższych dniach rozpocznie się w krajach skandynawskich, Grecji, Holandii, na Węgrzech, Ukrainie i we Włoszech. Następnie będzie emitowana w Rumunii, Serbii i Bułgarii, a w dalszej kolejności – w większości krajów Europy Zachodniej i w krajach bałtyckich. Na razie nie ma planów, by spoty (dwa, o różnej długości) były emitowane w Polsce.

JWT Polska centralą dla regionu Unilevera stała się w lipcu 2005 roku, dotychczas były już przygotowywane reklamy na inne niż Polska rynki, m.in. dla Rosji. Jest to jednak pierwsza realizacja o paneuropejskim zasięgu.

(AMS)