Kraj

Agencja QST przygotowała spot dla nowych smaków nektarów Bobo Frut

Agencja QST Sp. z o.o. przygotowała spot telewizyjny dla nowych smaków nektarów owocowych marki Bobo Frut (Alima-Gerber SA). Media zaplanował...

Agencja QST Sp. z o.o. przygotowała spot telewizyjny dla nowych smaków nektarów owocowych marki Bobo Frut (Alima-Gerber SA). Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Od strony klienta kampanię nadzorują Anna Pastuzak, kierownik grupy produktów, i Beata Grabowicz, młodszy kierownik ds. produktu.

Nowe smaki nektarów Bobo Frut przeznaczone są dla dzieci po 6. miesiącu życia. Nie zawierają marchwi ani jabłka, a w ich składzie są: agrest, śliwka i wiśnia. Kampania telewizyjna uzupełnia dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od połowy marca br., obejmujące prasę dla rodziców i kobiecą oraz punkty sprzedaży. Pięciotygodniowa kampania telewizyjna trwać będzie na przełomie marca i kwietnia. Spoty (10- i 30-sekundowe) emitowane są w TVP, TVN, TV4 i Polsacie. Hasłem kampanii jest: “Każdego dnia do psot energię da!”. (KP)