Kraj

Just, Betlej & Partners i Up Stream zaangażowane w wizerunkową kampanię MK Cafe

MK Cafe Premium rozpocznie w kwietniu kampanię wizerunkową wspierającą trzymiesięczną konsumencką akcję promocyjną. Kreację kampanii zrealizuje agencja Just. Zapowiadana kampania...

MK Cafe Premium rozpocznie w kwietniu kampanię wizerunkową wspierającą trzymiesięczną konsumencką akcję promocyjną. Kreację kampanii zrealizuje agencja Just. Zapowiadana kampania ma charakterem nawiązywać do aspektu kawiarni.

– Zamierzamy przenieść kawiarnię i jej atmosferę na potrzeby domu. Stąd w promocji konsumenckiej jako nagrody rozdawać będziemy wysokiej klasy ekspresy ciśnieniowe – mówi Aleksander Kuniczuk, senior brand manager Elite Cafe.

Całość działań będzie jednocześnie nawiązywać do jesiennej kampanii, w której MK Cafe przedstawiła ikonę marki – baristę. W najbliższych działaniach jego postać pojawi się zarówno w spocie TV, jak i w internecie. Kampanii TV towarzyszyć będą działania w prasie. Akcja promocyjna rozpocznie się w kwietniu i potrwa do czerwca. MK Cafe będzie codziennie rozdawać nagrody w postaci ekspresów ciśnieniowych Jura.

Obsługą promocji zajmuje się agencja Betlej & Partners, stronę internetową przygotowała agencja Up Stream, a za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. (MKS)