Kraj

Ad Fabrika FCB, Arip i MediaVest przygotowały nową kampanię dla UPC

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, która informować będzie o nowych pakietach telefonicznych sieci. Strategię i kreację działań ATL...

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, która informować będzie o nowych pakietach telefonicznych sieci. Strategię i kreację działań ATL przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, za działania BTL odpowiada agencja Arip, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (Starcom MediaVest Group). W komunikacji szczególny nacisk położony zostanie na taryfę ryczałtową Superprostą. Kreacje telewizyjne, online’owe oraz layouty prasowe wykorzystują motyw ikony symbolizującej usługę telefoniczną. Działania reklamowe rozpoczną się w pierwszym tygodniu kwietnia, kampania została zaplanowana na mniej więcej 3 tygodnie. Obejmuje reklamę ATL w telewizji, internecie, prasie i radiu oraz komunikację BTL. Spot reklamowy będzie emitowany od 9 kwietnia na antenie kanałów grupy TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych (AXN, Hallmark). Reklamy prasowe ukażą się w TV-guide’ach (m.in. “Tele Świat”, “Tele Tydzień”, dodatki telewizyjne do “Dziennika” i “Gazety Wyborczej”). Spot radiowy będą nadawać od 10 kwietnia takie stacje, jak: Złote Przeboje, Radio Wawa, Radio Eska. Najszybciej ruszy kampania online – od 3 kwietnia internauci zobaczą reklamy w portalach Onet.pl i Interia.pl oraz banner na Gadu-Gadu. Istotną część komunikacji stanowią materiały BTL (ulotki dla przedstawicieli handlowych, ulotki i plakaty w lokalnych biurach obsługi klienta, nadruk na kopercie i ulotka załączana do rachunków wysyłanych do obecnych klientów). Budżet działań nie został ujawniony. (PM)