Kraj

INITIATIVE MEDIA PRZEJMIE OBSŁUGĘ MEDIOWĄ BRANDÓW BESTFOODS

Initiative Media zastąpi w roku 2001 MediaCom w zakresie obsługi mediowej wszystkich brandów Bestfoods. Tym samym IM będzie planował i...

Initiative Media zastąpi w roku 2001 MediaCom w zakresie obsługi mediowej wszystkich brandów Bestfoods. Tym samym IM będzie planował i kupował media dla całej grupy Unilever-Bestfoods. IM będzie się zajmował planowaniem kampanii nie tylko dotychczasowych 15 marek Unilevera, ale także trzech brandów Bestfoods: Hellmann’sa, Knorra i Amino. “Przejęty przez nas na przyszły rok budżet to ok. 80 – 90 mln zł brutto” – oznajmił Rupert Slade, z-ca dyrektora generalnego Initiative Media. Łączny budżet reklamowy Unilever-Bestfoods, którym w 2001 będzie dysponować IM wynosi ok. 260 mln zł brutto. IM będzie tworzył nowy zespół do obsługi tych brandów. Wciąż nie wiadomo natomiast, kto będzie obsługiwał ten koncern od strony kreacji. Agencja Grey Warszawa obsługuje Knorra i Hellmann’sa, natomiast Amino należy do poznańskiej agencji V&P International. “Niczego konkretnego nie mogę obecnie powiedzieć o losach tych brandów w agencji Grey. Jak dotąd nie zapadły żadne wiążące decyzje.” – powiedział Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny Grey Warszawa, która obsługuje głównego rywala Unilevera – koncern Procter & Gamble. Najważniejsze decyzje najprawdopodobniej zapadną poza granicami Polski. (MM)