Przetargi

Bauer zmieni komunikację marketingową wybranych pism młodzieżowych

Wydawnictwo Bauer prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych w celu zmiany komunikacji marketingowej niektórych swoich pism młodzieżowych, zwłaszcza dwutygodnika "Bravo" i...

Wydawnictwo Bauer prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych w celu zmiany komunikacji marketingowej niektórych swoich pism młodzieżowych, zwłaszcza dwutygodnika “Bravo” i miesięcznika “Twist”. Zaproszenia otrzymało kilka firm, wśród nich dwie dotychczas obsługujące czasopisma dla młodzieży Bauera – Heads Advertising, która pracuje dla “Twista”, i Happy Hours, pracująca dla pozostałych magazynów w tej grupie. Poza wymienionymi zaproszenia trafiły także do: Banah Group, Tomorrow i Testardo Red Cell, która jeszcze nie wzięła udziału w przeglądzie, ale być może na to się zdecyduje. Jak informuje Monika Maciąg, dyr. wydawniczy pism młodzieżowych w Bauerze, w przypadku obsługi reklamowej “Bravo” chodzi o wzmocnienie wizerunku “Bravo” jako pisma kompetentnego w zakresie muzyki i gwiazd oraz promocja www.bravo.pl. Natomiast w przypadku “Twista” wydawcy zależy na wzmocnieniu świadomości marki oraz wzmocnieniu wizerunku magazynu jako pisma dostarczającego informacje w zakresie mody i urody. – Nazywamy “Twista” lifestyle’owym magazynem dla nastolatek – powiedziała Monika Maciąg. Zakończenie przeglądu ofert planowane jest w kwietniu br. (KP)