Kraj

Reklama wspiera pierwsze połączenie LOT-u Rzeszów - Nowy Jork

Kampania reklamowa LOT-u, prowadzona pod hasłem "Łączymy Rzeszów z Nowym Jorkiem", promująca połączenie transatlantyckie, rozpoczęła się 1 kwietnia br. Inauguracyjny...

Kampania reklamowa LOT-u, prowadzona pod hasłem “Łączymy Rzeszów z Nowym Jorkiem”, promująca połączenie transatlantyckie, rozpoczęła się 1 kwietnia br. Inauguracyjny rejs LOT-u z południa Polski za ocean odbędzie się 3 czerwca (bilety można kupić już teraz). Celem kampanii jest poinformowanie o ofercie polskiego przewoźnika dostosowanej do potrzeb pasażerów, który jako pierwszy uruchamia to połączenie.

Projekt komunikacyjny obejmuje internet, prasę polską, słowacką i ukraińską oraz outdoor. W Stanach Zjednoczonych reklamy ukażą się w internecie, radiu, w prasie i telewizjach polonijnych. Kampania na rynku polskim będzie trwała do końca kwietnia br., na rynku amerykańskim do połowy maja br. Całość przygotowała agencja McCann Erickson, a za działania w internecie odpowiada MRM Worldwide. (AMS)