Kraj

Siemens ujednolica komunikację swojej marki

Koncern Siemens ujednolicił globalnie zasady komunikacji wizualnej swojej marki. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się własnymi layoutami....

Koncern Siemens ujednolicił globalnie zasady komunikacji wizualnej swojej marki. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się własnymi layoutami. Od teraz dzięki standaryzacji cały koncern oraz spółki mu podlegające mają wspólne wytyczne dotyczące wizualizacji. Obecnie obowiązującym kolorem logo Siemensa jest niebieskozielony. Ujednolicenie dotyczy zarówno materiałów drukowanych – reklam, katalogów, ulotek, okładek płyt – jak i grafiki w formie elektronicznej, np. bannerów internetowych. Ujednolicono także formy prezentacji marki w mediach, telewizji, prasie, reklamie outdoorowej czy materiałach targowych. Utrzymana będzie nowoczesna i minimalistyczna stylistyka zdjęć i wizerunku marki Siemens. (MB)