Kraj

Ecco rozpoczęło wiosenną kampanię w internecie "Wirtualny świat motyli"

Ecco Shoes rozpoczęło kampanię w internecie. Hasło przewodnie brzmi "Motyle żyją tylko jeden dzień - przedłuż ich życie i wygraj...

Ecco Shoes rozpoczęło kampanię w internecie. Hasło przewodnie brzmi “Motyle żyją tylko jeden dzień – przedłuż ich życie i wygraj nagrody Ecco!”, a osią działań jest interaktywny konkurs. Firma przygotowała na swojej witrynie internetowej podserwis “Wirtualny świat motyli” – użytkownicy mogą tworzyć swoje wirtualne motyle i rozsyłać je z wiadomościami do bliskich osób. Na stronie jest też prezentowana najnowsza kolekcja Ecco. Działania w sieci potrwają do końca kwietnia, są częścią szerszej kampanii reklamowej Ecco (telewizja, prasa, outdoor, ambient). Za kreację serwisu WWW odpowiada agencja interaktywna Click5, planowaniem mediów zajął się Fastbridge, interaktywna komórka domu mediowego Initiative. (MG)