Zagranica

DDB i OMD utrzymały obsługę Hertz

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego obsługę jej budżetu wartego rocznie 150 mln dol. utrzymały dotychczasowe agencje,...

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego obsługę jej budżetu wartego rocznie 150 mln dol. utrzymały dotychczasowe agencje, czyli DDB Worldwide i OMD. Informacje o tym przetargu pojawiły się w styczniu. Według niepotwierdzonych informacji poza DDB uczestniczyły w nim również: BBDO z Nowego Jorku i JWT z Atlanty. Ani przedstawiciele agencji, ani marketera nie chcieli się wypowiadać na temat tego przetargu. DDB pozyskało obsługę budżetu Hertza dzięki przejęciu parę lat temu niezależnej agencji Moss Dragoti. Hertz zapowiedział reorganizację: w styczniu ujawnił, że zamierza zwolnić 200 pracowników, a w ub.r. tygodniu poinformował o planach redukcji 1350 etatów, głównie w Stanach Zjednoczonych, co ma przynieść firmie 125 mln dol. oszczędności. (AdAge.com)