Kraj

Jeżozwierze wspierają CroppTown - ruszyła duża kampania wizerunkowa tej marki

CroppTown (LPP SA) ruszył z kampanią wiosenną. Głównym motywem akcji jest hasło "Zupełnie inna jazda" i prowokująca kreacja, wskazana w...

CroppTown (LPP SA) ruszył z kampanią wiosenną. Głównym motywem akcji jest hasło “Zupełnie inna jazda” i prowokująca kreacja, wskazana w badaniach na młodzieżowej grupie odbiorców jako “zakazany owoc” i wywołująca ponoć najwięcej emocji (dwa jeżozwierze w miłosnej pozie).

– Chcemy się wyróżnić w gąszczu reklam i przypomnieć młodym ludziom, że jesteśmy inni niż wszystkie pozostałe marki odzieżowe. Poza tym lubimy prowokować – mówi Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP SA. Najważniejszym medium kampanii jest outdoor w wybranych największych miastach (backlighty 6×3 m, citylighty, wiaty przystankowe i autobusy).

Ważną częścią są działania w kilkuset szkołach (gimnazja, licea i uczelnie) oraz w kinach i klubach. Wykorzystane też zostaną: internet (Gadu-Gadu, WP, Interia, mailing do 450 tys. osób), SMS-y, prasa (m.in. “Machina”, “Magazyn Hip-Hop”, “Aktivist”, “Dlaczego?”), radio (m.in. Eska, RMF Maxxx) i telewizja (4fun.TV i ekrany w sieci CroppTown), na potrzeby kampanii powstała też nowa wersja serwisu www.cropptown.pl, komunikację uzupełniają działania w centrach handlowych – reklamy na witrynach sklepów, ale i w ich otoczeniu w centrach, eventy, dystrybucja materiałów reklamowych. Kampania potrwa do końca miesiąca.

Kreację przygotował zespół LPP, media kupował Universal McCann oraz LPP we własnym zakresie. Równolegle kampania rusza też w innych krajach, gdzie LPP jest obecne z marką CroppTown – w Czechach, Rosji, Estonii, Łotwie, na Litwie i Słowacji. Według Kozaka-Zagozdy jest to największa kampania LPP z dotychczasowych prowadzonych dla Croppa. (MG)