Kraj

Dokrętka do spotu płatków Nestle informuje o promocji

Pod koniec marca ruszyła emisja tagu przygotowanego przez agencję McCann Erickson jako wsparcie dla promocji on-pack "Nasionka". Promocję zorganizowała firma...

Pod koniec marca ruszyła emisja tagu przygotowanego przez agencję McCann Erickson jako wsparcie dla promocji on-pack “Nasionka”. Promocję zorganizowała firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific – producent płatków śniadaniowych Nestle.

Dziesięciosekundowy tag informujący o promocji dołączony jest do spotów TV Nestle Corn Flakes “Wake up” oraz Nestle Cheerios Wielozbożowy “Cereal Family”. Reklamy telewizyjne emitowane są w Polsacie, TVN, TVP i stacjach z pakietu At Media.

Do promocyjnych opakowań płatków Nestle Corn Flakes, Nestle Cheerios Wielozbożowy, Nestle Gold Flakes i Nestle Frutina dołączone są w prezencie torebki z nasionkami warzyw, ziół i kwiatów. W czasie trwania akcji można zebrać 9 saszetek z różnymi nasionami.

(AMS)