Organizatorzy kobiecego turnieju tenisowego J&S Cup rozpoczęli realizację projektu komunikacyjnego wspierającego imprezę. Tegoroczne zawody należące do cyklu Sony Ericsson WTA Tour rozegrane zostaną na kortach Warszawianki po raz szósty.
Komunikacja wydarzenia obejmuje szereg elementów. Klasyczna kampania reklamowa została przygotowana przez agencję ID Advertising. Reklamy publikowane są w prasie, eksponowane na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i internecie. Planowanie i zakup mediów przygotowano we własnym zakresie (w niewielkim zakresie korzystano z pomocy domu mediowego MediaVest).
Tegoroczny turniej po raz pierwszy będzie transmitowany na żywo przez cały tydzień (wszystkie mecze na korcie centralnym) w telewizji Polsat Sport i Polsat, a sobotnie półfinały i niedzielny finał będzie można, również na żywo, obejrzeć w Eurosporcie. Dziennik “Rzeczpospolita” wydawać będzie codziennie specjalny dodatek, a turniej będzie obecny również w Polskim Radiu.
Tegoroczna impreza ma zapewniony udział trzech zawodniczek z czołowej piątki światowego rankingu: Justine Henin-Hardenne, Kim Clijsters i Swietłany Kuzniecowej. Poza nimi w turnieju wystartują m.in.: Elena Dementiewa, Jelena Jankovic, Venus Williams i Anna Chakvetadze.
Sponsorami generalnymi turnieju są firmy z branży paliwowo-energetycznej: Mercuria Energy Trading SA, J&S Service and Investment Ltd. i J&S Energy SA. Dyrektorem turnieju jest Stefan Makarczyk, a dyrektorem marketingu – Magdalena Misztal. (JP)