Kraj

Play promuje się w Second Life - wirtualny klub muzyczny marki, w planach własna wyspa

Operator komórkowy Play (P4) stworzył swój Klub Muzyczny Play w wirtualnym świecie SecondLife.com. Jest to element strategii Play, by swoją...

Operator komórkowy Play (P4) stworzył swój Klub Muzyczny Play w wirtualnym świecie SecondLife.com. Jest to element strategii Play, by swoją ofertę kierować przede wszystkim do klientów zwracających dużą uwagę na multimedia i nowinki techniczne.

Klub Muzyczny Play to miejsce o powierzchni ok. 500 metrów kwadratowych (wirtualnych), gdzie można potańczyć czy w inny sposób spędzać czas z wirtualnymi przyjaciółmi. Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne Playa – billboardy są rozlokowane także w pobliżu wirtualnej redakcji “Przekroju” czy popularnego wśród polskich graczy klubu All Stars.

Obecność Play w SecondLife.com ma być stopniowo rozbudowywana, kolejnym krokiem ma być otwarcie multimedialnej wyspy Play w regionie o nazwie Whatever (co także jest nawiązaniem do niektórych reklam operatora). Na wyspie będą np. budowane wieżowce z apartamentami dla klientów marki Play (a właściwie dla ich wirtualnych wcieleń).

Projektem zajmuje się agencja interaktywna FFCreation, która wcześniej obsługiwała także rozbudowany program testowo-teaserowy Playa prowadzony pod hasłem Nadchodzi4. (MG)