Kraj

Redesign lokali Telepizzy w Warszawie, nowy koncept w mniejszych miejscowościach

Telepizza przeprowadzi redesign swoich lokali w Warszawie. Marketer najpierw na próbę zmienił jeden obiekt, na którym prowadzono badania konsumenckie. Po...

Telepizza przeprowadzi redesign swoich lokali w Warszawie. Marketer najpierw na próbę zmienił jeden obiekt, na którym prowadzono badania konsumenckie. Po ich realizacji wprowadzono pewne korekty.

– Chociaż kładziemy nacisk głównie na sprzedaż w dostawie, to z naszych danych wynikało, że wystrój lokali konsumenci oceniali gorzej niż konkurencji, dlatego postanowiliśmy je zmienić – mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu globalnego Telepizza Poland.

Nowością będą m.in. bordowe ściany, kanapy, drewniane żaluzje w oknach, generalnie bardziej przytulny nastrój. Po pilotażowym redesignie zmiany obejmą kolejne pięć lokali.

Nowością w Telepizzy jest także koncept roboczo nazwany Telepizza Easy. Jest to format lokalu dostosowany do potrzeb franszyzobiorców prowadzących biznes w mniejszych miastach. Restauracje będą mniejsze, tańsze będzie ich uruchomienie. Pierwsze lokale otwarto właśnie w Zamościu, Giżycku i Tomaszowie Mazowieckim.

Telepizza w najbliższych miesiącach będzie rozwijać swoje usługi dla reklamodawców. Chce m.in. wśród klientów i domów mediowych zaprezentować pudełko do pizzy jako nośnik reklamowy. Rocznie firma daje konsumentom kilka milionów pudełek. – Mamy ciekawy target, ludzi w wieku 15-39 lat, z dużych miast – mówi Joanna Gorczyca. Telepizza otwarta jest także na inne formy współpracy, np. wykorzystanie swojej bazy konsumentów liczącej prawie 100 tys. rekordów. (TW)