Kraj

10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group,...

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group, aż 10 zrealizowały agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations.

Jury konkursu Sabre Awards wyróżniło następujące agencje: ComPress za projekt “Oświecona Warszawa” dla Stoen SA w kategorii Community Relations, Fleishman-Hillard za projekt “Ergotest – nie bądź technokaleką” dla Fellowes w kategorii Public Education, Headlines Porter Novelli za projekt “Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla MSD w kategorii Eastern Europe, On Board Public Relations za projekt “Przekraczanie granic” dla Fundacji Marka Kamińskiego w kategorii Charities and Not for Profit, Partner of Promotion za projekt “Daj im przyszłość” dla Urzędu m.st. Warszawy w kategorii Charities and Not for Profit, Profile za projekt “Szkoła bez przemocy” dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP w kategorii Eastern Europe, Rowland Communications za projekt “Z tradycją w nowoczesność” dla Krajowej Agencji Handlowej “Społem” w kategorii Trade Associations, Sigma International za projekt “Aqaba” dla Wolnej Strefy Ekonomicznej Aqaba w Jordanii w kategorii Travel and Tourism, Twenty Four Seven PR za projekt “Przyjaciele sukcesu” dla Microsoft Dynamics w kategorii Professional Service Firms i United PR za projekt “Black Hawk ląduje w Polsce” dla Sikorsky Aircraft Corporation w kategorii Corporate Media Relations.

Sabre Awards organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz trzeci. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Barcelonie. (JP)