Kraj

Wirtualna Polska buduje wizerunek w rozebranej kampanii

Wirtualna Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem: "Ściągniesz z nas wszystko". Kampania oparta na koncepcji, że WP to...

Wirtualna Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem: “Ściągniesz z nas wszystko”. Kampania oparta na koncepcji, że WP to portal, gdzie można znaleźć wszystkie potrzebne informacje na każdy temat, prowadzona jest w ośmiu największych miastach.

Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie kina (45-sekundowy spot, m.in. w sieciach Cinema City, Silverscreen, Kinoplex), outdooru, radia (15-sekundowy spot w stacjach ogólnopolskich i lokalnych), prasy (m.in. tygodniki opinii) oraz internetu (silna kampania autopromocyjna).

Główna kreacja przedstawia grupę rozebranych pracowników WP, którzy osłaniają się czerwonym bannerem z hasłem “Ściągniesz z nas wszystko”. – Po raz pierwszy wykorzystujemy tak mocno kino i outdoor. Postawiliśmy na te dwa media przede wszystkim dlatego, że docierają one dobrze do młodych ludzi, którzy są naszą główną grupą docelową – mówi Joanna Pawlak, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu WP.

Portal zaplanował i kupił media na własną rękę, kreację do outdooru i prasy przygotowała agencja Testardo Red Cell, spot kinowy wyreżyserował Jerzy Orłowski, wyprodukowało go studio Odeon Rybarczyk Productions. (MG)