Nowym szefem Ogilvy Interactive został Damian Hejduk, który przeszedł z agencji interaktywnej Argonauts 360 (Grey Worldwide), gdzie był client service directorem. Na stanowisku dyrektora w Ogilvy Hejduk będzie odpowiedzialny za organizację pracy i produkt interaktywny Ogilvy Interactive.
Poprzednio dyrektorem Ogilvy Interactive był Paweł Przygodzki, który od kwietnia pracuje w Brokerze FM na stanowisku product managera radia. – Do zmiany pracy skusiły mnie pomysły rozwojowe, jakie pojawiły się w Brokerze FM. Głównie mam tu na myśli plany budowania brandów w internecie – powiedział Paweł Przygodzki. Damiana Hejduka w Argonauts 360 zastąpiła Helena Drozd, która została p.o. client service directorem. Jak powiedziała Iwona Janicka, rzecznik prasowy Grey Worldwide w Polsce, agencja Argonauts jest w trakcie szukania nowej osoby na miejsce Damiana Hejduka.
Hejduk ma ponad osiem lat doświadczenia w branży internetowej, w tym ponad pięć na stanowiskach menedżerskich. Od 2000 roku pracował w agencji Argonauts 360 (grupa Grey Worldwide/WPP) jako senior IT production manager, director project management, a przez ostatnie dwa lata jako client service director. Pracował m.in. dla: Volkswagen Bank Polska, BAT, Grupy Żywiec, Sara Lee, Bolsa, Iberia Motor Company, Bestfood, Axel Springer, Procter & Gamble, PTK Centertel, Dell, 3M, Toshiby oraz wielu innych. (GHM)