Kraj

Olympus Polska rusza z kampanią wizerunkową aparatu Olympus mju 770

Olympus Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 770 SW, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Kampania obejmuje sponsoring programu...

Olympus Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 770 SW, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Kampania obejmuje sponsoring programu “Szymon Majewski show” w TVN (do 4 czerwca), reklamy w prasie (tygodniki opinii, prasę lifestyle’ową i branżową) oraz internet (serwis internetowy, gdzie użytkownicy będą mogli umieszczać zdjęcia wykonane w trudnych warunkach pogodowych. Najciekawsze galerie użytkowników będą oceniane i recenzowane przez profesjonalnych fotografików współpracujących z serwisem). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Springer & Jacoby oraz agencja Awangarda Grupa Kreatywna. Media zaplanował i kupił dom mediowy Brand Connection. Olympus jest również sponsorem filmu “Piraci z Karaibów III” w sieci Multikino w całej Polsce. Przed seansem widzowie będą zapraszani przez Olympus na film. Dodatkowo w weekendy w Multikinach będą obecne hostessy Olympus i wystawiony specjalny stand-ekran, z którego można pobierać za pomocą bluetootha zdjęcia na komórkę. Fotografie zostały tematycznie powiązane z aparatem mju 770 SW. Olympus reklamuje ten model jako aparat odporny na wodę i mróz, wstrząsy i zgniatanie, a dzięki temu sprawdzający się w podróżach. (MB)