Kraj

G7 autorem nowej kampanii funduszy inwestycyjnych grupy KBC

Agencja G7 przygotowała nową kampanię reklamową dla Kredyt Banku i KBC TFI. Projekt wspiera nowe fundusze inwestycyjne: KBC Index Nieruchomości...

Agencja G7 przygotowała nową kampanię reklamową dla Kredyt Banku i KBC TFI. Projekt wspiera nowe fundusze inwestycyjne: KBC Index Nieruchomości II FIZ oraz KBC Rynków Azjatyckich. Przygotowana kampania ma podkreślać nie tylko atrakcyjną ofertę banku, ale także wzmacnia jego wizerunek jako doradcy inwestycyjnego. Na działania komunikacyjne składa się reklama telewizyjna (spot 30-sekundowy), prasowa oraz materiały BTL przygotowane dla oddziałów banku. Motywem przewodnim komunikacji jest metafora realnych nieruchomości pokazana jako cenne zbiory w skarbcu banku. Kampania potrwa do 22 czerwca br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. (AMS)