Kraj

Kampania Krakowa jeszcze nieemitowana, a już szeroko komentowana

Najnowsza kampania reklamowa Krakowa, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Krakowa podczas obchodów 750-lecia lokacji, mimo iż jeszcze nieemitowana,...

Najnowsza kampania reklamowa Krakowa, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Krakowa podczas obchodów 750-lecia lokacji, mimo iż jeszcze nieemitowana, wzbudziła kontrowersje (wersje spotu wyciekły do internetu).

Przedstawia ona symbole trzech polskich miast (warszawską Syrenkę, toruńskiego Kopernika i gdańskiego Neptuna), mocno “zmęczonych” szaleństwami w Krakowie (Syrenka ma nawet lekkiego kaca), a mimo to nieskorych do powrotu. Kampania ma bardzo dużo przeciwników i zwolenników. Na forach i blogach toczą się dyskusje m.in. w gazeta.pl czy mediafun.pl.

Kampanię przygotowała Ad Fabrika FCB na zlecenie Urzędu Miasta Kraków. Przebiega pod hasłem “Kraków świętuje. Ciężko wrócić do siebie”. Spot będzie emitowany od 21 maja w głównych stacjach telewizyjnych, są też planowane inne media (prasa, citylighty, ulotki).

Spot wyprodukowano w studiu Dynamo, reżyserował go Mikołaj Łebkowski. Obsługę mediową powierzono Brand Connection. (AMS)