M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skoda rozpoczęła najważniejszą tegoroczną kampanię - launch nowej Fabii

Serwis Dzienny | 16 maja 2007, 06:45

Skoda rozpoczęła launch nowej generacji modelu Fabia. - To najważniejsze wydarzenie w naszej firmie w tym roku. Debiutuje druga generacja...

Skoda rozpoczęła launch nowej generacji modelu Fabia. - To najważniejsze wydarzenie w naszej firmie w tym roku. Debiutuje druga generacja modelu, który jest naszym driverem sprzedażowym i od lat numerem jeden w Polsce w swoim segmencie - mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu Skoda Auto Polska. Kampanię przygotowały Brain i Carat, za obszar call center odpowiada firma Holicon. Zadworny zwraca uwagę na ten ostatni aspekt - infolinia z procedurą umawiania na jazdy testowe nową Fabią odgrywa w działaniach launchowych tego auta dużą rolę. Firma chce zachęcić kierowców do podjęcia "akcji", czyli do przetestowania nowej Fabii, dlatego głównym hasłem obecnie prowadzonych działań jest "Sprawdź, co potrafi". A główny cel - poza budowaniem świadomości nowego modelu i zainteresowania nim - to przyciągnięcie klientów do salonów i zachęcenie do jazd testowych (dni otwarte zaplanowano na weekend 25-27 maja). Kampania potrwa do początków lipca, obejmuje telewizję, prasę, radio, internet i outdoor. Uzupełnieniem są działania w salonach, m.in. materiały oparte na ukazujących się w prasie testach nowej Fabii. Cena podstawowego modelu nowej Fabii to 35,9 tys. zł, wśród głównych konkurentów na rynku Zadworny wymienia modele: Toyota Yaris, Fiat Grande Punto i Opel Corsa.

Firma nie zdradza swoich planów sprzedażowych dotyczących Fabii, Zadworny określa je jedynie jako ambitne.

W najbliższym czasie Skoda planuje też kampanię swojego samochodu Roomster, jednak jeszcze nie ujawnia szczegółów na ten temat. Skoda sprzedała w okresie styczeń-marzec br. 8,7 tys. sztuk nowych aut osobowych, co daje jej drugie miejsce na rynku, za Toyotą (9,9 tys.). Aż 4,9 tys. sztuk sprzedanych przez Skodę w I kwartale to właśnie model Fabia (pierwszej generacji) - jest to najpopularniejszy samochód na polskim rynku (drugie miejsce ma Toyota Yaris ze sprzedażą w I kwartale 3,9 tys.). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,