Kraj

Deutsche Bank reklamuje w internecie nową ofertę ubezpieczeniowo-inwestycyjną

Deutsche Bank PBC wprowadza do sprzedaży nowy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy DB Invest Plus. Jest to produkt przygotowany we współpracy z PZU...

Deutsche Bank PBC wprowadza do sprzedaży nowy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy DB Invest Plus. Jest to produkt przygotowany we współpracy z PZU Życie, który oferuje możliwości inwestowania w ponad 50 lokalnych i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz w 9 różnych ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych zarządzanych przez Deutsche Bank. W związku z tym bank rozpoczął kampanię reklamową w internecie pod hasłem “Mnożymy pieniądze w każdych warunkach” przygotowaną przez agencje Adv.pl i OMG Digital. Reklamy są emitowane w portalach biznesowych: Money.pl, Bankier.pl, Gazeta.pl sekcja Biznes, oraz informacyjnych: Gazeta.pl sekcja Wiadomości, TVN24.pl oraz Onet.pl. – Celem naszych działań jest zaprezentowanie możliwości inwestowania wolnych środków w ramach nowego produktu wraz z określeniem potencjalnego poziomu zysku – mówi Joanna Izdebska, dyrektor departamentu marketingu Deutsche Bank PBC. – Zachęcamy potencjalnych klientów do kontaktu z naszymi doradcami. Kampania potrwa do 4 czerwca. (MB)