M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biuro reklamy O2.pl powiększyło skład zespołu

Serwis Dzienny | 16 maja 2007, 06:45

Biuro reklamy O2.pl kierowane przez Filipa Hołowczyca powiększyło się o kolejne osoby. Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej...

Biuro reklamy O2.pl kierowane przez Filipa Hołowczyca powiększyło się o kolejne osoby. Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej pracowała w Grupie Wydawniczej "Infor", objęła stanowisko key account managera. Na stanowiska account executive zostały przyjęte Dominika Andruszkiewicz, która wcześniej pracowała w firmie MediaRun.pl, oraz Monika Kożuchowska, nowa osoba w branży. Marcin Zieliński awansował na stanowisko account managera (wcześniej account executive).

Natomiast w zespole sprzedaży bezpośredniej stanowisko szefa działu sprzedaży bezpośredniej objął Grzegorz Klimas, który poprzednio zarządzał przez kilka lat zespołem sprzedaży w Panoramie Firm. W dziale tym rozpoczęli także pracę: Robert Kulczycki, sales executive, Joanna Pomianowska, sales executive, oraz Ewa Bieńko, account executive.

Firma O2.pl jest właścicielem portalu internetowego O2.pl oraz komunikatora Tlen.pl (1,5 mln użytkowników). O2.pl udostępnia również Tlenofon, usługę rozmów głosowych VoIP z możliwością posiadania własnego numeru telefonicznego i faksowego. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,