M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Procter & Gamble wprowadza zmiany w globalnych strukturach

Serwis Dzienny | 16 maja 2007, 06:45

Procter & Gamble podjął decyzję o reorganizacji pracy globalnych struktur marketingowych. Jej celem jest konsolidacja działów zajmujących się produktami z...

Procter & Gamble podjął decyzję o reorganizacji pracy globalnych struktur marketingowych. Jej celem jest konsolidacja działów zajmujących się produktami z kategorii beauty care, global health & well being i household care. Nową strukturą ma zarządzać Susan E. Arnold, dotychczas wiceprezes P&G Beauty & Health, która awansowała na stanowisko president of global business units. Zmiana spowodowana jest m.in. włączeniem do portfolio firmy marek Gillette i Duracell. Jednocześnie Robert A. McDonald, dotychczasowy vice-chairman of global operations, objął stanowisko chief operating officera i będzie odpowiedzialny za wszystkie działania koncernu w skali globalnej. Jego następcą został Werner Geissler, dotychczas rozwijający działalność Procter & Gamble w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,