Kraj

AWANSE PRACOWNIKÓW WYDAWNICTWA EDIPRESSE POLSKA

Agnieszka Smit, dotychczasowy dyrektor marketingu wydawnictwa Edipresse Polska, została dyrektorem ds. nowych projektów, działalności internetowej wydawnictwa oraz kontaktów międzynarodowych. Izabela...

Agnieszka Smit, dotychczasowy dyrektor marketingu wydawnictwa Edipresse Polska, została dyrektorem ds. nowych projektów, działalności internetowej wydawnictwa oraz kontaktów międzynarodowych. Izabela Bochenek awansowała na stanowisko dyrektora marketingu całego wydawnictwa Edipresse Polska, w którym dotychczas była dyrektorem reklamy i promocji odpowiedzialnym za niektóre tytuły (“Przyjaciółka”, “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko”). Agnieszka Lesiak została nową naczelną “Przyjaciółki”, głównego tygodnika Edipresse Polska. Wcześniej związana była z “Vivą!” (również Edipresse Polska) na stanowiskach sekretarza redakcji i kierownika działu krajowego. Agnieszka Lesiak zastąpiła Agnieszkę Świecką, która rozstała się z Edipresse Polska. Agnieszka Świecka przyjęła funkcję dyrektora wydawniczego w Wydawnictwie H. Bauer. Od połowy stycznia 2001 r. będzie odpowiadała w nim za pisma kobiece (“Tina”, “Świat Kobiety”). (KP)