Agnieszka Smit, dotychczasowy dyrektor marketingu wydawnictwa Edipresse Polska, została dyrektorem ds. nowych projektów, działalności internetowej wydawnictwa oraz kontaktów międzynarodowych. Izabela Bochenek awansowała na stanowisko dyrektora marketingu całego wydawnictwa Edipresse Polska, w którym dotychczas była dyrektorem reklamy i promocji odpowiedzialnym za niektóre tytuły (“Przyjaciółka”, “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko”). Agnieszka Lesiak została nową naczelną “Przyjaciółki”, głównego tygodnika Edipresse Polska. Wcześniej związana była z “Vivą!” (również Edipresse Polska) na stanowiskach sekretarza redakcji i kierownika działu krajowego. Agnieszka Lesiak zastąpiła Agnieszkę Świecką, która rozstała się z Edipresse Polska. Agnieszka Świecka przyjęła funkcję dyrektora wydawniczego w Wydawnictwie H. Bauer. Od połowy stycznia 2001 r. będzie odpowiadała w nim za pisma kobiece (“Tina”, “Świat Kobiety”). (KP)