Kraj

Bakalie i Easymedia przygotowały projekt dla Collegium Civitas

Warszawska uczelnia Collegium Civitas, specjalizująca się w naukach społecznych i politycznych, rozpoczęła kampanię reklamową promującą uczelnię. Jej celem jest podniesienie...

Warszawska uczelnia Collegium Civitas, specjalizująca się w naukach społecznych i politycznych, rozpoczęła kampanię reklamową promującą uczelnię. Jej celem jest podniesienie znajomości marki uczelni wśród tegorocznych maturzystów i zachęcenie ich do skorzystania z jej oferty.

Działania promocyjne potrwają dwa tygodnie i obejmą plakaty na słupach ogłoszeniowych, w metrze i na przystankach autobusowych. W kampanii wykorzystano wizerunki znanych i cenionych wykładowców Collegium Civitas: prof. Edmunda Wnuka-Lipińskiego, prof. Wojciecha Roszkowskiego, prof. Andrzeja Paczkowskiego, dr. hab. Andrzeja Friszkego, dr. Jacka Saryusza-Wolskiego i red. Jacka Żakowskiego. Projekty plakatów przygotowało Studio Bakalie, wyborem nośników zajęło się Collegium Civitas, a zakupem Easymedia. (GHM)