Kraj

"Gazeta Wyborcza" wspiera promocją publikacje o Agnieszce Osieckiej

Ukazanie się publikacji "Gazety Wyborczej" (Agora SA) upamiętniających Agnieszkę Osiecką wesprze kampania multimedialna. W sobotę 19 maja z okazji 10....

Ukazanie się publikacji “Gazety Wyborczej” (Agora SA) upamiętniających Agnieszkę Osiecką wesprze kampania multimedialna. W sobotę 19 maja z okazji 10. rocznicy śmierci poetki “Gazeta” wyda książkę z płytą z piosenkami Osieckiej. Będzie to kolejna publikacja w ramach serii “Biblioteka Gazety Wyborczej”. Wydawca nie podaje nakładu książki. Jej cena z płytą wyniesie 24,99 zł.

Tego samego dnia bezpłatnie do “Gazety” zostanie dołączony “Śpiewnik” z wybranymi kilkunastoma najpopularniejszymi piosenkami Osieckiej. Obie publikacje przygotowano wspólnie z Fundacją Okularnicy im. Agnieszki Osieckiej.

Wsparciem dla obu przedsięwzięć są działania przygotowane przez agencję DDB Warszawa i dom mediowy Starlink. Wykorzystywane są media: TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, Tok FM, Złote Przeboje, Radio Zet, radiowa Trójka, Wawa, RMF Classic, PiN oraz autopromocja.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu, w marcu, również “Dziennik” (Axel Springer Polska) wydał płytę z utworami Agnieszki Osieckiej w ramach “Płytoteki Dziennika”. (KP)