Kraj

Kuba Wojewódzki zaangażowany w nową kampanię dezodorantów Axe

Unilever rozpoczął kampanię reklamową dezodorantów męskich Axe. Pierwsze działania objęły emisję spotów TV i uruchomienie platformy internetowej www.efektaxe.pl. Na kampanię...

Unilever rozpoczął kampanię reklamową dezodorantów męskich Axe. Pierwsze działania objęły emisję spotów TV i uruchomienie platformy internetowej www.efektaxe.pl. Na kampanię telewizyjną składa się oryginalny międzynarodowy spot oraz reklama z udziałem Kuby Wojewódzkiego. W polskim filmie nawiązano do konwencji międzynarodowej, w której to miliony atrakcyjnych dziewczyn uwodzone zapachem dezodorantu Axe biegną na spotkanie fantastycznego mężczyzny. W polskiej wersji został nim Kuba Wojewódzki. Film z jego udziałem to dzieło czterech agencji: G7, Tequila/Polska, Madonet i BBH Londyn. Oprócz kampanii TV uruchomiono serwis internetowy nawiązujący konwencją do telewizyjnego serwisu informacyjnego. Internauci mogą korzystać w nim z oryginalnych form odtwarzania plików wideo. Każdy gość serwisu zainteresowany śledzeniem newsów w chwili ich publikacji online może skorzystać z kanału RSS-Axe 24. Wkrótce na stronie efektaxe.pl użytkownicy będą mogli samodzielnie generować newsy wideo. Za pomocą specjalnej aplikacji każdy internauta będzie miał możliwość stworzenia spersonalizowanej wiadomości, która zostanie odczytana przez prezenterkę newsów online. W planach jest konkurs dla internautów, w którym będą mogli przesyłać własne przykłady EfektuAxe w formie zdjęć. Marka dezodorantów Axe opiera strategię marki na emocjach związanych z prezentowaniem własnej atrakcyjności i niezobowiązującym flircie. W Polsce kampania reklamowa towarzyszy pojawieniu się nowych zapachów Axe w nowych opakowaniach – puszki. Twórcą zapachów Axe jest Ann Gottlieb – kreatorka takich zapachów, jak Obsession, CK One Calvina Kleina. Serwis internetowy efektaxe.pl przygotował zespół agencji Tequila/Polska i Madonet. Za budżet mediowy odpowiada PHD Poland. (MKS)