Kraj

Radio Złote Przeboje odświeża część programów i startuje z kampanią reklamową

Radio Złote Przeboje inwestuje w zmianę wizerunku stacji. Zmiany programowe dotyczą oferty muzycznej i komunikacji antenowej - m.in. wprowadzony został...

Radio Złote Przeboje inwestuje w zmianę wizerunku stacji. Zmiany programowe dotyczą oferty muzycznej i komunikacji antenowej – m.in. wprowadzony został nowy liner “Największe przeboje wszech czasów”. Odnowiono również logotyp stacji, a w czerwcu br. ruszy nowa strona internetowa. – Trendem ostatnich miesięcy w modzie i kulturze są lata 70. i 80., którymi Radio Złote Przeboje wraz ze swoim odmienionym obliczem i play-listą ma szansę zainteresować nowych, także nieco młodszych słuchaczy – mówi Andrzej Adamczyk, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje. Odświeżanie wizerunku stacji promuje nowa kampania prowadzona pod hasłem “Odkryj radio na nowo”, która potrwa do końca 2007 roku. Reklamy ukażą się m.in. w prasie (“Metro”), internecie (na stronach Wirtualnej Polski) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. siatki i cityscrolle). Radio Złote Przeboje zostało również sponsorem audycji telewizyjnych – programu “Kuba Wojewódzki” i “Szymon Majewski Show” w TVN oraz prognozy pogody w TVP. W kampanii reklamowej wykorzystano kreacje: One-2-One (outdoor, prasa codzienna, internet), Badi Badi (spot sponsorski). Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink.

Radio Złote Przeboje reklamowane będzie również w magazynach “Cosmopolitan”, “Avanti” i “Logo”. Specjalną kreację dla tych pism przygotowali Marcin Paprocki i Michał Mutor. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)